Σχολη Οδηγων Περιστερι Διπλωμα οδηγησης

Σχολη Οδηγων Περιστερι Διπλωμα οδηγησης
Σχολη Οδηγων Περιστερι Διπλωμα οδηγησης

Ψάχνεις για Σχολη Οδηγων στο Περιστέρι για διπλωμα οδηγησης Είμαστε στη διάθεσή σου, να σου παρέχουμε άρτια εκπαίδευση αλλά και κατάλληλη καθοδήγηση, ώστε να μάθεις να οδηγείς σωστά και να μην θέτεις σε κίνδυνο τη ζωή σου αλλά και τη ζωή των υπολοίπων.

Η οδήγηση είναι και αυτή μια ελευθερία και μας δίνει αυτοπεποίθηση, μας κάνει να νιώθουμε σίγουροι για τον εαυτό μας, για τις γνώσεις μας στις ικανότητες οδήγησης, και να μην φοβόμαστε να πιάσουμε το τιμόνι και να βγούμε στο δρόμο.


Καλέστε μας: 210 5323 000

Η εκπαίδευση στα θεωρητικά γίνεται στην αίθουσα διδασκαλίας που βρίσκεται στην Οδό Αγίου Νικολάου 5 – Ίλιον.

Για τα πρακτικά μαθήματα, το μάθημα ξεκινάει και τελειώνει στο σπίτι σας ή στο χώρο εργασίας σας. Ώστε να μην χάνεται πολύτιμος χρόνος μετακίνησης.

Τα μαθήματα οδήγησης γίνονται με μεθοδικό και αναλυτικό τρόπο διδασκαλίας, κατακτώντας κάθε φορά κι ένα επίπεδο δυσκολίας.

Με τον τρόπο αυτό, εκπαιδεύουμε τον υποψήφιο οδηγό να πάρει όλα εκείνα τα εφόδια που θα τον βοηθήσουν να οδηγεί με ασφάλεια σε οποιονδήποτε δρόμο, (εντός πόλης σε κίνηση, εκτός πόλης σε επαρχιακό δρόμο, σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας κλπ).


Καλέστε μας: 210 5323 000

Ενότητες που καλύπτουμε στην θεωρία του αυτοκινήτου

Σύγχρονη κινητικότητα και κυκλοφοριακές οντότητες | Όργανα και χειριστήρια οχημάτων. Θέση οδήγησης και ορατότητα.
Οδική σήμανση
Σήμανση και σηματοδότηση
Διασταυρώσεις
Η πυραμίδα της Προτεραιότητας
Τροχονόμος
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ταχύτητα
Θέση στο οδόστρωμα
Αντιληπτικές δεξιότητες
Αποστάσεις ασφαλείας
Χρόνος αντίδρασης
Διάσπαση της προσοχής
Φρενάροντας. Μεθοδολογίες και επιλογές
Συνάντηση με αντίθετο όχημα
Προτεραιότητες
Οι στροφές – Φυγόκεντρος Δύναμη
Το προσπέρασμα
Η στάση & η στάθμευση
Εισερχόμενοι στην κυκλοφορία
Η οδήγηση με περιορισμένη ορατότητα
Η οδήγηση με μειωμένη πρόσφυση
Αλκοόλ και άλλες ουσίες
Η κόπωση ως αιτία ατυχημάτων
Έκτακτες Καταστάσεις
Τροχαία συμβάντα
Πρώτες βοήθειες
Η ανατομία του αυτοκινήτου
Μηχανές εσωτερικές καύσης
Ηλεκτροκινητήρες
Υβριδικά συστήματα
Υγραέριο – Υδρογόνο
Εξωτερικοί Έλεγχοι του οχήματος
Έλεγχοι στο χώρο του κινητήρα
Έλεγχοι στο χώρο οδήγησης
Προσομοίωση της διαδικασίας εξέτασης
Αυτόνομα οχήματα
Κινητικότητα, Οι σύγχρονες τάσεις


european commission driving
european commission driving

Οδική ασφάλεια στην ΕΕ

Σήμερα, η Επιτροπή δημοσιεύει τα προκαταρκτικά αριθμητικά στοιχεία για τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα το 2022. Πέρυσι περίπου 20.600 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα, αριθμός που συνιστά αύξηση κατά 3 % σε σχέση με το 2021, καθώς τα επίπεδα κυκλοφορίας ανέκαμψαν μετά την πανδημία. Ωστόσο, αντιπροσωπεύει 2 000 λιγότερους θανάτους (-10 %) σε σύγκριση με το προ πανδημίας έτος 2019. Ο στόχος της ΕΕ και του ΟΗΕ είναι να μειωθεί κατά το ήμισυ ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα έως το 2030.

Αντικρουόμενες τάσεις μεταξύ των κρατών μελών

Σε ολόκληρη την ΕΕ, οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2022 αυξήθηκαν κατά 3 % σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, μεταξύ άλλων καθώς τα επίπεδα κυκλοφορίας ανέκαμψαν μετά την πανδημία. Το σημαντικό είναι ότι πολλά από τα οφέλη που επιτεύχθηκαν κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19 (συμπεριλαμβανομένης της μείωσης κατά 17 % μεταξύ 2019 και 2020) έχουν διατηρηθεί. Σε σύγκριση με το 2019, ο αριθμός των θανάτων το 2022 μειώθηκε κατά 10 %.

Ωστόσο, η πρόοδος ήταν πολύ άνιση μεταξύ των κρατών μελών. Οι μεγαλύτερες μειώσεις, που υπερβαίνουν το 30 %, καταγράφηκαν στη Λιθουανία και την Πολωνία, ενώ στη Δανία σημειώθηκε επίσης μείωση κατά 23 %. Αντιθέτως, κατά την τελευταία τριετία, ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε χώρες όπως η Ιρλανδία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ιταλία, οι Κάτω Χώρες και η Σουηδία παρέμεινε σχετικά σταθερός ή αυξήθηκε¹.

Η συνολική κατάταξη των χωρών όσον αφορά τα ποσοστά θανάτων δεν έχει αλλάξει σημαντικά από την περίοδο πριν από την πανδημία, με τους ασφαλέστερους δρόμους να εντοπίζονται στη Σουηδία (21 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκων) και στη Δανία (26 ανά εκατομμύριο), ενώ η Ρουμανία (86 ανά εκατομμύριο) και η Βουλγαρία (78 ανά εκατομμύριο) κατέγραψαν τα υψηλότερα ποσοστά το 2022. Ο μέσος όρος της ΕΕ ήταν 46 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκων.


Καλέστε μας: 210 5323 000

“Συν Αθηνά και χείρα κίνει”

Μπορείς πλέον να πάρεις διπλωμα οδηγησης στα 17, και βέβαια να σε εκπαιδεύσουμε να μοιράζεσαι το δρόμο με ασφάλεια και σιγουριά.

Το να οδηγείς αυτοκίνητο σου δίνει την ελευθερία και την ανεξαρτησία της κίνησης. Σου δίνει τη δυνατότητα να κινείσαι αυτόνομα σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης.

Δε παύει ωστόσο, να υπάρχει ο κίνδυνος που διατρέχουμε αν δεν υπάρχει η εκπαίδευση και οι κατάλληλες προϋποθέσεις στην ασφάλεια του αυτοκινήτου και βέβαια του οδηγού και των επιβατών.

Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι οδηγοί σήμερα δεν είναι σε θέση όχι μόνο να εντοπίσουν κάποιες απλές βλάβες του αυτοκινήτου τους, αλλά ούτε να δείχνουν την επιμέλεια ώστε να συντηρούν το όχημα τους.

Αυτό συμβαίνει είτε από αδιαφορία είτε γιατί δεν διαθέτουν τις στοιχειώδεις τεχνικές γνώσεις (πχ να ξέρουν που βρίσκεται το δοχείο του νερού των υαλοκαθαριστήρων, ώστε να συμπληρώσουν απλά …νερό).

Σε αρκετούς οδηγούς ακόμη και η αλλαγή ελαστικού τους προκαλεί πονοκέφαλο και μεγάλη δυσκολία.

Επειδή το αυτοκίνητο που αγοράσατε, ή που θα αγοράσετε, κοστίζει τόσο η αγορά του όσο και η επισκευή του σε κάποιο συνεργείο, διαβάστε παρακάτω συμβουλές και οδηγίες, και πιθανόν να αποφύγετε περαιτέρω προβλήματα στο μέλλον.

Οι τακτικοί έλεγχοι που πρέπει να κάνουμε στο αυτοκίνητό μας:

  1. Εξωτερικοί έλεγχοι και έλεγχος του εξοπλισμού
  2. Έλεγχοι στο χώρο της μηχανής
  3. Έλεγχοι στο χώρο οδήγησης


Καλέστε μας: 210 5323 000

Ας δούμε την κάθε κατηγορία ελέγχων αναλυτικά:

  1. Εξωτερικοί έλεγχοι και έλεγχος του εξοπλισμού
  2. 1 Ελέγχουμε περιμετρικά το όχημα μας, μήπως υπάρχει κάποιο εμπόδιο που να δημιουργεί πρόβλημα στην κίνηση του αυτοκινήτου μας, μπροστά η πίσω.
  3. 2 Ελέγχουμε μήπως υπάρχουν διαρροές κάτω από το αυτοκίνητο, κύρια στο χώρο της μηχανής.
  4. 3 Ελέγχουμε τα ελαστικά και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται [πιθανές αμυχές, σκασίματα, στο πλάι κλπ] τον αέρα, και αν διαπιστώσουμε μεγάλη απώλεια πίεσης, (διαφορετικό πάτημα) επισκεπτόμαστε το πλησιέστερο πρατήριο η βουλκανιζατέρ για να συμπληρώσουμε αέρα, ώστε η πίεση να είναι η προβλεπόμενη.
  5. 4 Ελέγχουμε τη ρεζέρβα αν είναι σε καλή κατάσταση και αν έχει την πίεση που προβλέπεται [3 – 4 p.s.i πάνω από το ότι ορίζει ο κατασκευαστής]
  6. 5 Ελέγχουμε στο χώρο του πορτ μπαγκάζ, για τα απαιτούμενα που πρέπει υποχρεωτικά να έχουμε στο αυτοκίνητό μας.

α) Φαρμακείο

β) Προειδοποιητικό τρίγωνο

γ) Γρύλο και μπουλουνόκλειδο για κάθε περίπτωση αλλαγής ελαστικού

δ) Αλυσίδες αν είναι χειμώνας και πάμε στα χιόνια (και γάντια)

ε) Φακό και πρόχειρα εργαλεία

στ) Πυροσβεστήρα σε πρώτη ζήτηση κι ας αποδειχτεί αχρείαστος (χρειάζεται περιοδική αντικατάσταση ή αναγόμωση).

  1. 6 Ελέγχουμε το σύστημα φωτισμού και οπτικής σήμανσης, δηλαδή:

α) Αν ανάβουν όλα τα φώτα του αυτοκινήτου [θέσεως (μικρά) – διασταυρώσεως (μεσαία) – πορείας (μεγάλα)]
β) Αν λειτουργούν τα φλας
γ) Αν λειτουργούν τα αλάρμ (Φώτα φωτεινού συναγερμού)
δ) Αν λειτουργούν τα φώτα πέδης ( stop )
ε) Αν λειτουργούν τα φώτα της όπισθεν
στ) Αν λειτουργεί το σινιάλο
ζ) Καθαρίζουμε τα πλαστικά καλύμματα και τα κρύσταλλα των φωτιστικών σωμάτων και αντικαθιστούμε σπασμένα πλαστικά και καμένες λάμπες


Καλέστε μας: 210 5323 000

  1. 7 Ελέγχουμε τη λειτουργία του συστήματος ύαλο καθαρισμού [την κατάσταση των ελαστικών των καθαριστήρων κι αν χρειαστεί τους αντικαθιστούμε, καθώς και τη σωστή λειτουργία των εκτοξευτήρων, κι αν χρειάζεται τους ρυθμίζουμε έτσι ώστε να εκτοξεύουν νερό στο παρμπρίζ το δικό μας και… όχι του πίσω ερχόμενου αυτοκινήτου
  2. 8 Ελέγχουμε τους αριθμούς κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, ώστε να είναι καλά στερεωμένοι και καθαροί.
  3. Έλεγχοι στο χώρο της μηχανής
  • 2.1 Ελέγχουμε το σύστημα ψύξης και συγκεκριμένα τη στάθμη του ψυκτικού υγρού στο ψυγείο και στο δοχείο υπερχείλισης (διαστολής), κι αν χρειάζεται ψυκτικό υγρό, συμπληρώνουμε.
  • 2.2 Ελέγχουμε τον ιμάντα του ανεμιστήρα, που δεν πρέπει να’ ναι χαλαρός ή φθαρμένος [κύρια στα παλαιότερα αυτοκίνητα] και την ύπαρξη τυχόν διαρροών, κοντά στην αντλία νερού.
  • 2.3 Ελέγχουμε στο σύστημα λίπανσης, τη στάθμη του λαδιού του κινητήρα που πρέπει να’ ναι ανάμεσα στα δύο μαρκαρίσματα [max, min] του δείκτη λαδιού καθώς και την τυχόν ύπαρξη διαρροών.
  • 2.4 Ελέγχουμε τον συσσωρευτή [μπαταρία] αν η μπαταρία μας είναι ανοικτού τύπου, ελέγχουμε τη στάθμη των υγρών [πρέπει να είναι 1cm πάνω από τις πλάκες του μολύβδου [Pb] αν χρειάζεται συμπληρώνουμε. Σφίγγουμε καλά τους πόλους και αν χρειάζεται ξεβουλώνουμε τις οπές εξαερισμού στα πώματα, καθαρίζουμε τους πόλους από τα όποια άλατα και τους αλείφουμε με βαζελίνη.
  • 2.5 Ελέγχουμε (αλλά δεν συμπληρώνουμε) τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού, του συμπλέκτη, των φρένων!
  • 2.6 Ελέγχουμε το σύστημα πέδησης και συγκεκριμένα στη στάθμη των υγρών φρένων ΔΕΝ συμπληρώνουμε με τα ειδικά υγρά μέχρι την ένδειξη max που υπάρχει στο αντίστοιχο εξάρτημα. Η ένδειξη κοντά στο min σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξουμε τακάκια η θερμουίτ (τριβόμενες επιφάνειες) και πιθανά την ύπαρξη διαρροών.
  • 2.7 Ελέγχουμε το σύστημα ύαλοκαθαρισμού και συμπληρώνουμε το δοχείο νερού με όσο νερό έχει ξοδευτεί.
  1. Έλεγχοι στο Χώρο Οδήγησης
  • 3.1 Έλεγχος Εγγράφων: Πριν ξεκινήσουμε με το όχημά μας, θα πρέπει να έχουμε μαζί μας και σε πρωτότυπη μορφή τα παρακάτω έγγραφα:

α) ‘Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος που θα οδηγήσουμε

β) ‘Αδεια οδήγησης σε ισχύ κατάλληλη για την οδήγηση του οχήματος

γ) Ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε ισχύ

δ) Απόδειξη τελών κυκλοφορίας και επικολλημένο το ειδικό σήμα σε εμφανές σημείο

ε) Δελτίο τεχνικού ελέγχου από ΚΤΕΟ η ΙΚΤΕΟ

στ) Κάρτα καυσαερίων

ζ) Εάν στο δίπλωμά σας γράφει τον κωδικό 01 που σημαίνει οδήγηση με γυαλιά , ένα δεύτερο ζευγάρι γυαλιά μαζί σας.

  • 3.2 Ρυθμίζουμε τη θέση οδήγησης και το προσκέφαλο.
  • 3.3 Ρυθμίζουμε τους καθρέπτες.
  • 3.4 Ελέγχουμε στο σύστημα διεύθυνσης, το τζόγο [ανοχή] του τιμονιού, που δεν πρέπει να ξεπερνά τις 15 μοίρες γωνία, ή μήκος τόξου στο τιμόνι δύο [2] δάκτυλα.
  • 3.5 Αν λειτουργούν, οι ενδεικτικές λυχνίες στο ταμπλό του αυτοκινήτου, και τα χειριστήρια αν έχουν τις συνήθεις νεκρές διαδρομές
  • 3.6 Αν λειτουργεί η ηχητική προειδοποίηση “κόρνα”
  • 3.7 Αν έχουμε βενζίνη [καύσιμα], η κάποιο πρόβλημα που εντοπίζεται από τα όργανα του ταμπλό.
  • 3.8 Αν τα ποδόπληκτρα έχουν την συνήθη αντίσταση. Το πεντάλ του συμπλέκτη πρέπει να κατεβαίνει μέχρι το τέρμα της διαδρομής του, και το πεντάλ του φρένου, να σταματάει περίπου στη μέση της διαδρομής του και να παραμένει σε αυτή την θέση σταθερό …!
  • Προσοχή, ο έλεγχος για τα φρένα του αυτοκινήτου, γίνεται με τον κινητήρα σε λειτουργία, για να λειτουργεί η υποβοήθηση. Είναι βέβαια αυτονόητο ότι δεν μετακινούμε το όχημα μας αν το πεντάλ του φρένου κατεβαίνει μέχρι το τέλος της διαδρομής του η αν έχει μια “σπογγώδη” αίσθηση.
  • 3.9 Ρυθμίζουμε τη θέση οδήγησης και το προσκέφαλο.
  • 3.10 Ρυθμίζουμε τους καθρέπτες.
  • 3.11 Ελέγχουμε αν είναι όλες οι πόρτες κλειστές.
  • 3.12 Δένουμε την ζώνη ασφαλείας και υποχρεώνουμε και τους συν επιβαίνοντες να δέσουν τη δική τους.
  • 3.13 Βάζουμε μπροστά τον κινητήρα
  • 3.14 Πριν ξεκινήσουμε ελέγχουμε, και δεν ξεκινάμε, αν κάποια λυχνία (λαμπάκι) κόκκινου χρώματος είναι αναμμένη.
  • 3.15 Για να ξεκινήσουμε: Ελέγχουμε περιμετρικά – ειδοποιούμε – και ξανά ελέγχουμε με στροφή κεφαλής – και ξεκινάμε μόνο όταν ο δρόμος είναι ελεύθερος…!

Αν ψάχνεις για Σχολη Οδηγων Περιστερι Διπλωμα οδηγησης σε τιμές που σε συμφέρει απλά ….


Καλέστε μας: 210 5323 000

Δέκα Συνηθισμένες Ερωτήσεις :

  1. Ποιο είναι το ποιο βασικό εξάρτημα του αυτοκινήτου που ελέγχουμε πριν ξεκινήσουμε
  2. Πότε ανάβουμε τα φώτα διασταύρωσης και πότε τα φώτα πορείας
  3. Πώς ελέγχουμε από την θέση οδήγησης, αν είναι αναμμένα τα φώτα πορείας
  4. Τι κάνουμε όταν ανάψει το λαμπάκι της ένδειξης του λαδιού
  5. Τι πρέπει να κάνουμε όταν ανέβει η θερμοκρασία
  6. Τι γίνεται όταν μας πιάσει λάστιχο
  7. Σε τι απόσταση τοποθετούμε το προειδοποιητικό τρίγωνο σε μια έκτακτη ανάγκη
  8. Ποια είναι τα όρια ταχύτητας, στην Ελλάδα
  9. Πως διαμορφώνονται τα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα, αν σύρουμε ρυμουλκούμενο η ελαφρό ρυμουλκούμενο
  10. Τι είναι το ψυκτικό ύγρό
Scroll to Top