Διπλωμα οδηγησης στο κινητο

Διπλωμα οδηγησησ online

Διπλωμα οδηγησης στο κινητο
Διπλωμα οδηγησης στο κινητο

Για να οδηγήσετε οποιοδήποτε όχημα, θα πρέπει να είστε κάτοχοι της κατάλληλης άδειας οδήγησης (διπλωμα οδηγησης) για αυτό το όχημα, και να είναι σε ισχύ.

Αν πρόκειται να ταξιδέψετε σε άλλη χώρα, βεβαιωθείτε ότι η άδειά οδήγησής σας εξακολουθεί να ισχύει. Αν λήξει ενόσω ταξιδεύετε στο εξωτερικό, καθίσταται αυτόματα άκυρη και πιθανόν να μην αναγνωρίζεται σε άλλες χώρες.

Σημειώστε ότι, δεν μπορείτε να οδηγείτε σε άλλη χώρα με προσωρινή άδεια οδήγησης ή ανάλογο πιστοποιητικό.

Αφού έχετε περάσει με επιτυχία στις εξετάσεις θεωρίας και των δοκιμασιών οδήγησης, μπορείτε να έχετε το Διπλωμα οδηγησησ online

Παράδειγμα
Η Σοφία είναι 14 ετών και απέκτησε άδεια οδήγησης μοτοποδηλάτου στην Ιταλία. Θα ήθελε να οδηγεί μοτοποδήλατο στο Βέλγιο, αλλά για να αποκτήσει τέτοια άδεια εκεί πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών.

Επομένως, θα πρέπει να περιμένει μέχρις ότου γίνει 16 ετών για να οδηγεί νόμιμα το μοτοποδήλατό της στο Βέλγιο χωρίς να υποχρεούται να περάσει εξετάσεις οδήγησης και στη χώρα αυτή.


Καλέστε μας : 210 5323 000

Κατηγορία ΑΜ :

Άδεια οδήγησης για Μοτοποδήλατα & ελαφρά τετράκυκλα μέχρι 50cc

διπλωμα για παπακι μηχανης

Δικαίωμα οδήγησης για δίκυκλο, τρίκυκλο, ελαφρύ τετράκυκλο µε κυβισµό ≤ 50 cc,  με μέγιστη ταχύτητα 45 km/h (απο κατασκευής), και μέχρι δύο (2) θέσεις καθίσματος.

Ο υποψήφιος πρέπει να έχει συμπληρώσει την ηλικία των 16 ετών.

Το δίπλωμα ισχύει για 15 έτη.

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα:  21 θεωρητικά ΚΟΚ,  11 θεωρητικά ΜΟΤΟ και  14 πρακτικά ΜΟΤΟ 


Κατηγορία Α1 :

Άδεια οδήγησης για Μοτοσυκλέτα μέχρι 125cc

διπλωμα μηχανης

Δικαίωμα οδήγησης για μοτοσυκλέτα μέγιστου κυβισμού 125 cc, μέγιστης ισχύος 11 kW (14,75 hp)   και λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,1 kW/kg, και  Μηχανοκίνητα τρίκυκλα, των οποίων η ισχύς δεν υπερβαίνει τα 15 kW (20,12 hp) | (1kw = 1,36 hp).

Ο υποψήφιος πρέπει να έχει συμπληρώσει την ηλικία των 18 ετών.

Το δίπλωμα ισχύει για 15 έτη.

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα:  21 θεωρητικά ΚΟΚ (αν δεν έχεις άλλο δίπλωμα),  11 θεωρητικά ΜΟΤΟ και  14 πρακτικά ΜΟΤΟ 


Καλέστε μας : 210 5323 000

Κατηγορία Α2 :

Άδεια οδήγησης για Μοτοσυκλέτα μέ μέγιστη ισχύ 35 kW (46,94 hp)

διπλωμα μηχανης

Δικαίωμα οδήγησης για μοτοσυκλέτες μέγιστης ισχύος 35 kW (46,94 hp) και με μέγιστο λόγο ισχύος προς βάρος μικρότερο από 0,2 kW/kg, που δεν προέρχονται από διασκευή άλλης μοτοσυκλέτας, ισχύος μεγαλύτερης του διπλάσιου της ισχύος της διασκευασθείσας μοτοσυκλέτας.

Ο υποψήφιος πρέπει να έχει συμπληρώσει την ηλικία των 20 ετών.

Το δίπλωμα ισχύει για 15 έτη.

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα:  21 θεωρητικά ΚΟΚ (αν δεν έχεις άλλο δίπλωμα),  11 θεωρητικά ΜΟΤΟ και  14 πρακτικά ΜΟΤΟ.


Κατηγορία Α :

Άδεια οδήγησης για Μοτοσυκλέτα ανεξαρτήτων κυβικών

διπλωμα μηχανης

Δικαίωμα οδήγησης για μοτοσυκλέτα οποιασδήποτε ισχύος ή σχέσης ισχύος/βάρους ή κυβισμού και μηχανοκίνητα τρίκυκλα η ισχύς των οποίων υπερβαίνει τα 15 kW (20,12 hp).

Ο υποψήφιος πρέπει να έχει συμπληρώσει την ηλικία των 24 ετών ή των 22 ετών μόνο σε περίπτωση που υπάρχει στην κατοχή άδεια οδήγησης της Α2 κατηγορίας για τουλάχιστον δύο ( 2 ) έτη.

Το δίπλωμα ισχύει για 15 έτη.

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα:  21 θεωρητικά ΚΟΚ (αν δεν έχεις άλλο δίπλωμα),  11 θεωρητικά ΜΟΤΟ και  14 πρακτικά ΜΟΤΟ.


Κατηγορία Β+121 :

Διπλωμα οδηγησης για Μοτοσυκλέτα Α1 μαζί με την Β

κατηγορία Β με 121 κωδικο αυτοκινητο και δικυκλο

Με την προσθήκη του εθνικού κωδικού 121 στο υπάρχον διπλωμα οδηγησης Κατηγορίας Β, μπορείτε να οδηγείτε εντός της ελληνικής επικράτειας, οχήματα της κατηγορίας Α1, με και χωρίς χειρομοχλό συμπλέκτη, ανεξάρτητα εάν η εκπαιδευτική μοτοσικλέτα με την οποία διενεργήθηκε η πρακτική εκπαίδευση έφερε ή όχι χειρομοχλό συμπλέκτη.  

Δικαίωμα προσθήκης του κωδικού «121», έχουν κάτοχοι διπλώματος με πάνω από 6 έτη άδειας οδήγησης κατηγορίας Β και που έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 27 ετών.

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα:  5 πρακτικά ΜΟΤΟ.


Καλέστε μας : 210 5323 000

Κατηγορία Β :

Άδεια οδήγησης για Επιβατηγό

διπλωμα αυτοκινητου


Δικαίωμα οδήγησης για επιβατικά αυτοκίνητα, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, έως 9 θέσεων μαζί με την θέση του οδηγού, και φορτηγά έως 3500 kg μικτού βάρους, με δυνατότητα έλξης ρυμουλκούμενου έως 750 kg.

Το ελάχιστο όριο ηλικίας για την απόκτησή του είναι το δέκατο όγδοο (17º) έτος και ισχύει για 15 έτη.

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα:  21 θεωρητικά ΚΟΚ  και  25 πρακτικά αυτοκινήτου.

Προσοχή! Αν δώσετε εξετάσεις με αυτόματο αυτοκίνητο,  το διπλωμα οδηγησης θα προορίζεται μόνον για Αυτοκίνητα με αυτόματα κιβώτιο ταχυτήτων.


Κατηγορία ΒE :

Άδεια οδήγησης για Επιβατηγό με ρυμουλκούμενο.

κατηγορία ΒΕ επιβατηγο με ρυμουλκουμενο

Δικαίωμα οδήγησης για επιβατικά έως 9 θέσεων και φορτηγά έως 3500 kgr μικτού βάρους, με δυνατότητα έλξης ρυμουλκούμενου πάνω από 750 kgr.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο υποψήφιος να είναι κάτοχος Β κατηγορίας τουλάχιστον. 

Το ελάχιστο όριο ηλικίας για την απόκτησή του είναι το 21ο έτος. 

Το διπλωμα οδηγησης θα ισχύει για 15 έτη από την ημερομηνία έκδοσής του ή την ημερομηνία της προηγούμενης ανανέωσης.

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα:  7 πρακτικά αυτοκινήτου με ρυμουλκούμενο.


Καλέστε μας : 210 5323 000

Κατηγορία C :

Άδεια οδήγησης για Φορτηγό

διπλωμα φορτηγου

Δικαίωμα οδήγησης για φορτηγά από 3501 kg έως το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του κάθε φορτηγού, με δυνατότητα έλξης ρυμουλκούμενου έως 750 kg. 

Το ελάχιστο όριο ηλικίας για την απόκτησή του είναι το εικοστό πρώτο (21º) έτος  και ισχύει για 5 έτη.

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα:  15 θεωρητικά φορτηγού και 15 πρακτικά φορτηγού.


Κατηγορία CE :

Άδεια οδηγησης για Νταλίκα (συρόμενο ή επικαθήμενο)

φορτηγο συρρομενο νταλικα

Δικαίωμα οδήγησης για φορτηγά από 3501 kg έως το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του κάθε φορτηγού + ρυμουλκούμενου ή επικαθήμενου μέγιστου φορτίου οριζόμενου από την εκάστοτε νομοθεσία.

Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να είναι κάτοχος ισχύουσας άδειας οδήγησης C κατηγορίας. 

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα:  10 πρακτικά με επικαθήμενο ή συρόμενο.


Κατηγορία D :

Διπλωμα οδηγησης για Λεωφορείο

διπλωμα λεωφορειου

Δικαίωμα οδήγησης για λεωφορεία με δυνατότητα έλξεως ελαφρού ρυμουλκούμενου  έως 750 kg.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο υποψήφιος να είναι κάτοχος Β κατηγορίας τουλάχιστον.

Το ελάχιστο όριο ηλικίας για την απόκτησή του είναι το 24ο έτος. 

Ισχύει για 5 έτη από την ημερομηνία έκδοσης ή την ημερομηνία της προηγούμενης ανανέωσης

Ελάχιστα Υποχρεωτικά Μαθήματα: 15 θεωρητικά λεωφορείου και 15 πρακτικά λεωφορείου.


Καλέστε μας : 210 5323 000

Πότε περνάει ΚΤΕΟ ένα καινούργιο αυτοκίνητο


Ένα καινούργιο επιβατικό ΙΧ περνάει ΚΤΕΟ 4 χρόνια μετά την πρώτη άδεια κυκλοφορίας. Έχετε το δικαίωμα να περάσετε από 3 εβδομάδες έως 1 εβδομάδα μετά την προθεσμία σας.

Μετά την καταλυτική προθεσμία, θα αναγκαστείτε να πληρώσετε πρόστιμο για εκπρόθεσμο ΚΤΕΟ.

Πότε περνάω ΚΤΕΟ

Αν δε γνωρίζετε ή δεν θυμάστε πότε περνάτε ΚΤΕΟ, τότε τα πράγματα για να το υπολογίσετε είναι πολύ απλά!

Απλά δείτε την άδεια κυκλοφορίας σας. Αν δεν έχουν περάσει 4 χρόνια, άρα το αυτοκίνητο είναι καινούργιο, περνάτε ΚΤΕΟ στα 4 χρόνια (όπως γράψαμε πιο πάνω 3 εβδομάδες πριν και 1 μετά).

Αν το αυτοκίνητο είναι παλαιότερο και έχει ξαναπεράσει ΚΤΕΟ, τότε δείτε το χαρτί του τελευταίου ΚΤΕΟ.

Θα πρέπει να περάσετε από έλεγχο 2 χρόνια μετά τον τελευταίο έλεγχο.

Τι περιλαμβάνει ένας έλεγχος ΚΤΕΟ και πόσο διαρκεί


Ένας έλεγχος ΚΤΕΟ περιλαμβάνει μια ενδελεχή έρευνα του αυτοκινήτου σας, ώστε να διαπιστωθεί ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση και μπορεί να κυκλοφορεί στους δρόμους με ασφάλεια.

Μερικοί από τους ελέγχους ΚΤΕΟ που πραγματοποιούνται στο όχημα είναι:

  • για τη σωστή δέσμη φωτός ώστε να μη τυφλώνονται τα άλλα αυτοκίνητα
  • για τη σωστή απόσβεση στις αναρτήσεις
  • Ελεγχος φρένων
  • Έλεγχοσ ελαστικών
  • Καυσαερίων για να αποφευχθούν φαινόμενα μόλυνσης καθώς και όλου του συστήματος εξάτμισης
  • του συστήματος διεύθυνσης
  • καλής λειτουργίας των φλας και των φώτων ΣΤΟΠ
  • Έλεγχος του μπροστινού και πίσω άξονα
  • Έλεγχος του δοχείου καυσίμου για τυχόν διαρροές
  • Αυτοί είναι οι βασικότεροι έλεγχοι που πραγματοποιούνται κατά την επίσκεψή σας σε ένα ΚΤΕΟ. Ο χρόνος ελέγχου είναι περίπου 35-45’ – ανάλογα το αυτοκίνητο και το φόρτο εργασίας του κέντρου.

Απαραίτητα δικαιολογητικά για τον τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ

Τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχετε και θα σας ζητηθούν, είναι:

  • Άδεια κυκλοφορίας
  • Ταυτότητα ή άδεια οδήγησης
  • Προηγούμενο δελτίο ΚΤΕΟ εφόσον έχετε ξανά περάσει.
  • Σε περίπτωση τροποποίησης του οχήματος, τις απαραίτητες εγκρίσεις τύπου (π.χ. για εγκατάσταση υγραερίου)
  • Καλό είναι να έχετε μαζί σας και την ασφάλεια αυτοκινήτου (όπως πάντα πρέπει να την έχετε στο αυτοκίνητο για τυχόν έλεγχο)

Στις πρακτικές εξετάσεις για αυτοκίνητο θα πρέπει να εξεταστείτε στα παρακάτω :

Περιλαμβάνει τις δοκιμασίες και τον έλεγχο γνώσεων και ικανοτήτων του υποψήφιου οδηγού με τη σειρά, που αναφέρονται στο «Μνημόνιο Πρακτικής Εξετάσεως Υποψήφιου Οδηγού». Οι δοκιμασίες αυτές ταξινομούνται στις παρακάτω ομάδες:

ΟΜΑΔΑ Α –  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ

1) Έλεγχος του οχήματος πριν ξεκινήσει: Κατά τον έλεγχο αυτόν πρέπει ο υποψήφιος να ελέγξει την κατάσταση των μηχανισμών ασφαλείας του οχήματος (λάστιχα, φώτα, τιμόνι, φρένα, δείκτες πορείας, ηχητικά όργανα), να καθίσει στη θέση του, να ρυθμίσει στη σωστή θέση τους καθρέπτες, να κλείσει την πόρτα του, να φορέσει σωστά τη ζώνη ασφαλείας, να βεβαιωθεί ότι και οι άλλοι επιβάτες κάθονται στη θέση τους και έχουν κλείσει την πόρτα τους και φορούν και αυτοί σωστά τη ζώνη ασφαλείας.

2) Οπισθοπορεία με στροφή: Πραγματοποιείται ως εξής:

Το όχημα είναι σταθμευμένο στο δεξιό (ή στο αριστερό) μέρος δρόμου της επιλογής του εξεταστή, σε απόσταση όχι μεγαλύτερη του 1 m από το κράσπεδο του πεζοδρομίου και το πίσω άκρο του απέχει από την τομή των κρασπέδων των δύο πεζοδρομίων το πολύ 3 m.

Στη συνέχεια ο υποψήφιος κινεί το όχημα προς τα πίσω, στρίβοντάς το έτσι, ώστε να εισέλθει στον κάθετο δρόμο. Σε αυτόν πρέπει να διανύσει απόσταση (από την τομή των δύο κρασπέδων) περίπου ίση με το διπλάσιο του συνολικού μήκους του οχήματος και να σταματήσει σε θέση περίπου παράλληλη προς το πεζοδρόμιο.

3) Στάθμευση δεξιά ή αριστερά: η δοκιμασία περιλαμβάνει στάθμευση δίπλα στο κράσπεδο του δεξιού ή αριστερού (μόνο σε περίπτωση μονόδρομου) πεζοδρομίου, της επιλογής του εξεταστή, σε δρόμους με κλίση, η οποία δεν θα είναι μεγαλύτερη του 10%.

Η διαδικασία γίνεται, χωρίς να επιτρέπεται δεύτερη δοκιμή ως εξής:

Ο υποψήφιος σταματάει το εκπαιδευτικό όχημα δίπλα σε άλλο όχημα, ήδη σταθμευμένο δίπλα στο κράσπεδο του πεζοδρομίου. Στη συνέχεια κινεί το όχημα προς τα πίσω κάνοντας τους απαραίτητους ελιγμούς, για να το σταθμεύσει ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα, που απέχουν μεταξύ τους απόσταση ίση με το ένα και μισό του συνολικού μήκους του οχήματός του.

Κατά τη δοκιμασία αυτή πρέπει ο υποψήφιος:
  • Να σταθμεύσει με τέσσερις το πολύ κινήσεις του οχήματος (πίσω-μπρος-πίσω-μπρος). Οι δύο τελευταίες κινήσεις μπορούν να γίνουν, κατά την κρίση του υποψηφίου, μέσα στο χώρο σταθμεύσεως συνέχεια μετά τις δύο πρώτες.
  • μην του σβήσει η μηχανή περισσότερες από μία φορές.
  • Να μην κτυπήσει οποιοδήποτε από τα σταθμευμένα γύρω του αυτοκίνητα.
  • Να μην ανέβει στο πεζοδρόμιο.
  •  Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία σταθμεύσεως, το όχημα να μην απέχει από το κράσπεδο του πεζοδρομίου απόσταση μεγαλύτερη των 35 cm. Ο υποψήφιος απορρίπτεται στη δοκιμασία αυτή, αν παραβεί οποιαδήποτε από τις προϋποθέσεις ή απαγορεύσεις, που περιγράφονται παραπάνω.
  • Να εξέλθει από το χώρο σταθμεύσεως με τέσσερις το πολύ κινήσεις (πίσω-μπρος-πίσω-μπρος).

4) Εκκίνηση σε ανήφορο κλίσεως περίπου 10%: ο υποψήφιος υποχρεούται να ξεκινήσει σε ανήφορο κλίσεως 10% περίπου χωρίς το όχημα να οπισθοχωρήσει πάνω από 40 cm περίπου και χωρίς να σβήσει η μηχανή. Επιτρέπεται μία ανεπιτυχής δοκιμή. Αν ο υποψήφιος δοκιμάσει και δεύτερη φορά χωρίς να επιτύχει, τότε απορρίπτεται.  Αν ο υποψήφιος επιθυμεί, μπορεί να εκτελέσει τη δοκιμασία με χρήση χειρόφρενου. 

5) Λήψη μέτρων ασφαλείας κατά την έξοδο από το όχημα: o υποψήφιος, αφού σταθμεύσει, σβήνει τον κινητήρα, βάζει ταχύτητα, βάζει χειρόφρενο, βγάζει τη ζώνη ασφαλείας και βγαίνει από το όχημα, ελέγχοντας την κυκλοφορία δίπλα και πίσω του πριν ανοίξει την πόρτα.

6) Υποβοηθητικοί μηχανισμοί πέδησης και διεύθυνσης (εκτός της κατηγορίας Β)

7) Συσκευή του ταχογράφου (εκτός της κατηγορίας Β)

8) Αν η εξέταση γίνεται στην κατηγορία Β+Ε ο υποψήφιος εξετάζεται για το αν είναι σε θέση να ζεύξει και να αποζεύξει το ρυμουλκούμενο, χωρίς να επιτρέπεται δεύτερη δοκιμή (η δοκιμασία αυτή πραγματοποιείται στην αρχή της πρακτικής εξετάσεως).

ΟΜΑΔΑ Β – ΠΟΡΕΙΑ, ΣΟΒΑΡΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ

1)Παραβίαση σηματοδότη,  οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης και μη συμμόρφωση σε σήμα τροχονόμου.

2) Είσοδος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας: είσοδος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας θεωρείται η πορεία σε οδόστρωμα, που προορίζεται για τα αντιθέτως κινούμενα οχήματα, εκτός αν αυτή επιτρέπεται να γίνεται για προσπέρασμα προπορευόμενου ή σταματημένου οχήματος ή λόγω αδυναμίας κινήσεως στο κανονικό ρεύμα κυκλοφορίας σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Ο.Κ.

3) Άνοδος στο πεζοδρόμιο ή σε διαχωριστικές νησίδες ή πάτημα διακεκριμένου τμήματος του δρόμου, όπου απαγορεύεται η χρήση του από τα οχήματα και με βάση τον Κ.Ο.Κ. θεωρείται ως πεζοδρόμιο.

4) Πρόκληση ατυχήματος: ως τέτοια θεωρείται η πρόκληση οποιουδήποτε ατυχήματος, στο οποίο ο υποψήφιος είναι υπεύθυνος ή συνυπεύθυνος. Η αποτροπή του ατυχήματος, λόγω παρεμβάσεως τρίτου ή απρόβλεπτου παράγοντα, θεωρείται πρόκληση ατυχήματος.

5) Παραβίαση της προτεραιότητας. Εδώ περιλαμβάνονται και οι παραβιάσεις των πινακίδων σημάνσεως των δρόμων

ΟΜΑΔΑ Γ – ΠΟΡΕΙΑ, ΑΠΛΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ

1) Εκκίνηση από θέση στάσης ή στάθμευσης

2) Τρόπος αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας: πρέπει να είναι ο σωστός, δηλαδή ο υποψήφιος ανάβει το δείκτη κατευθύνσεως (φλας), ελέγχει, παραχωρεί τυχόν προτεραιότητα και έπειτα μπαίνει στην άλλη λωρίδα κυκλοφορίας.

3) Χρήση δεικτών κατευθύνσεως και φώτων έκτακτης ανάγκης:όπου και όταν επιβάλλεται η χρήση των δεικτών αυτών. Ελέγχεται επίσης το άναμμα των ενδεδειγμένων φώτων για κάθε περίπτωση.

4) Κίνηση οχήματος και Σωστή συμπεριφορά προς τους λοιπούς χρήστες του δρόμου: στους πεζούς, στα ζώα και στα άλλα οχήματα και ειδικότερα στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στα οχήματα άμεσης βοήθειας.

5) Σωστή θέση στο οδόστρωμα: ο υποψήφιος ελέγχεται αν κρατεί το όχημα στη σωστή, κατά τον Κ.Ο.Κ., θέση του οδοστρώματος.

6) Τήρηση των αποστάσεων από τα άλλα οχήματα: από αυτά που προηγούνται, κινούνται παράλληλα με το όχημα του εξεταζόμενου ή είναι σταθμευμένα.

7) Προσπέρασμα ακινήτων εμποδίων ή προπορευομένων οχημάτων: ελέγχεται η σωστή διαδικασία, δηλαδή άναμμα δείκτη κατευθύνσεως (φλας), έλεγχος, παραχώρηση τυχόν προτεραιότητας, προσπέρασμα και είσοδος εκ νέου στην αρχική λωρίδα κυκλοφορίας.

8) Κίνηση σε ισόπεδο κυκλικό κόμβο (πλατεία)

9) Σωστή αλλαγή ταχυτήτων ανάλογα με τις υπάρχουσες συνθήκες:πρέπει να εξαντλούνται όλες οι ταχύτητες, εφόσον οι συνθήκες κυκλοφορίας το επιτρέπουν.

10) Σβήσιμο κινητήρα

11) Πέδηση και ακινητοποίηση

12) Τήρηση των διατάξεων του Κ.Ο.Κ.

13) Οικονομική – οικολογική οδήγηση

14) Προσαρμογή της τροχιάς του οχήματος

Σημείωση.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εξέτασης πορείας ο υποψήφιος, ο εκπαιδευτής και οι εξεταστές είναι υποχρεωμένοι να φορούν τις ζώνες ασφαλείας .

Scroll to Top